vineri, 18 decembrie 2009

Regulament de organizare a concursului national de creatie din cadrul proiectului

Secţiunile concursului sunt:
a) creaţii literare pe diverse teme:
- Interviu imaginar cu personajul preferat
- Cartea, prietena mea
- Prietenul meu din lumea poveştilor
- Lumea miraculoasă a cărţilor etc.
Participantii sunt elevii claselor V-X
b) Concurs de afişe /de desen/de pictură : „Personajul meu preferat”
Participantii sunt elevii claselor I – IV
c) Concurs pentru realizarea unei coperte pentru o carte care să conţină creaţiile literare ale elevilor
Participantii sunt elevii claselor VII – X
Compoziţiile plastice vor fi realizate pe suport A4, respectând tema concursului, şi vor fi trimise poştal, într-un plic format A4, pe adresa şcolii: ŞCOALA CU CL. I-VIII BÂSCA–CHIOJDULUI, sat. Bâsca-Chiojdului, com. Chiojdu, jud. Buzău, cod 127171 (pentru Concurs)
Fiecare lucrare expediată va fi însoţită pe verso (pentru „a nu răpi” părţi ale compoziţiei plastice ) de o etichetă cu următoarea structură:
Numele elevului/ei:
Prenumele elevului/ei:
Clasa:
Şcoala:
Localitate/judeţ:
Cadru didactic coordonator:
Titlul lucrării:
Secţiunea din concurs la care se înscrie:
Fiecare cadru didactic îndrumător poate participa cu un număr de maxim 3 lucrări, pe fiecare secţiune. Data limită de expediere a lucrărilor este 30 mai 2010.
Lucrările se vor constitui într-o expoziţie ce va avea loc la Biblioteca Judeţeană „V. Voiculescu” Buzău pe perioada 1– 15iunie.
Se vor acorda premiile I, II, III şi menţiune pentru fiecare nivel şi diplome de participare cadrelor didactice îndrumătoare. Diplomele vor fi expediate prin poştă daca participantii trimit in plicul cu lucrari si un plic autoadresat si timbrat corespunzator (cu timbre de 4 lei) sau online.
Jurizarea se va realiza de către profesori de specialitate, inspectori de specialitate. Lucrările înscrise în concurs nu se restituie.
Creatiile literare (poezii si eseuri) pot fi trimise si pe email: scoalabasca@yahoo.com.

ŞCOALA GEORGE EMIL PALADE BUZĂU

Imagini din biblioteca scolii


miercuri, 16 decembrie 2009

Piesa de teatru " Irozii "
















Pe data de 11.12.2009 in cadrul proiectului " Gandeste-te la viitorul tau ! Citeste ! elevii clasei a VII-a D , Scoala cu cls. I -VIII nr 7 Buzau , coordonati de doamna profesoara Matei Roxana, au pus in scena piesa de teatru popular religios intitulata "Irozii".

vineri, 11 decembrie 2009



Elevii din clasa a X-a de la Grupul Şcolar Industrial „Alexandru Popp” din Reşiţa



Elevii din clasa a X-a A de la Grupul Şcolar Industrial „Alexandru Popp” din Reşiţa au realizat, sub îndrumarea domnişoarei profesoare Carmen Păvan, o carte despre sărbătoarea Naşterii Domnului.


S-a urmărit stimularea creativităţii elevilor, sporirea interesului pentru selecţionarea informaţiilor utile redactării, asimilarea cunoştinţelor legate de structura unei cărţi şi punerea lor în practică.

În tehnoredactarea lucrării, s-a folosit calculatorul. De asemenea, realizarea acestei cărţi a presupus şi o abordare interdisciplinară, tema aleasă fiind tratată în limba franceză.

În cadrul lecţiei de final, când a fost definitivată şi prezentată revista, elevii au citit poveşti despre Crăciun şi au rezolvat rebusuri având ca temă cartea.

CĂRTICICA MEA DE CRĂCIUN


duminică, 6 decembrie 2009

Convinge-mă să citesc!

În fiecare săptămână încercăm să prezentăm câte ceva din lecturile noastre, într-o manieră interesantă, pentru a-i convinge şi pe colegii noştri să citească opera respectivă... E o prezentare făcută de o elevă din clasa a VI -a.

Colegiul Naţional "Petru Rareş" Beclean





Crearea unui afiş de promovare a lecturii - În cadrul cercului de lectură

Imagini din cadrul activităţilor desfăşurate la cercul de lectură al Colegiului Naţional "Petru Rareş" Beclean puteţi vedea pe:http://orhideeacititoare.blogspot.com/

Colegiul Naţional "Petru Rareş" Beclean

Căutând comori în bibliotecă. Elevii clasei a V - a ai Colegiului Naţional "Petru Rareş" Beclean










Imagini din cadrul întâlnirilor realizate în biblioteca noastră, împreună cu dna bibliotecară Monica Timaru.