miercuri, 25 noiembrie 2009

scriitoarea Stela Brie ne-a dat autografe...


3 comentarii:

  1. IMPRESII DE LA...

    Întâlnirea cu scriitoarea Stela Brie

    Într-o zi de noiembrie ne-am întâlnit cu scriitoarea Stela Brie la Biblioteca Judeţeană din oraşul nostru. Eu aşteptam cu nerăbdare să o cunosc. Arăta ca o bunicuţă din poveşti. Ne-a povestit cum a început să scrie.
    Am îndrăgit-o aşa de mult, datorită felului în care ne-a povestit...Atunci mi-am dat seama că în inima ei era tot un copil.
    De la dânsa am încăţat să îndrăgesc cărţile.

    Rujan Gheorghe, clasa a X-a

    RăspundețiȘtergere
  2. Întâlnirea cu scriitoarea Stela Brie a reprezentat un moment important în viaţa mea. Atât eu, cât şi colegii mei, am înţeles că este necesar să citim, acumulând astfel o mulţime de cunoştinţe. Tot atunci am înţeles sensul proverbului "Ai carte,ai parte", determinându-mă să citesc cât mai mult. Stela Brie ne-a spus că numai citind putem ajunge cineva şi că din cărţi putem învăţa foarte multe.

    Vincu Georgeta, clasa a X-a

    RăspundețiȘtergere
  3. După ce ne-am întâlnit cu scriitoarea Stela Brie, am început să iubesc mai mult cărţile deoarece ele ne ajută să învăţăm multe lucruri bune şi folositoare.

    Petruţ Roxana, clasa a X-a

    RăspundețiȘtergere